Karjera
SSVA šiuo metu ieško:
Atestavimo padalinio vadovas (-ė)
Pareigybės paskirtis:
- Padalinio veiklos organizavimas, koordinavimas ir kontroliavimas.
- VšĮ Statybų sektoriaus vystymo agentūros (toliau – SSVA) vertybių puoselėjimas.
- SSVA teikiamų paslaugų kokybės užtikrinimas.
Reikalavimai darbuotojui
1. Aukštasis universitetinis išsilavinimas (su magistro kvalifikaciniu laipsniu) ar jam prilygintas išsilavinimas. Darbo patirties sritis – teisinio darbo patirtis, patirtis srityje – ne mažiau kaip 2 metai.
2. Patirtis statybos teisės taikymo ir / ar statybų normavimo srityse.
3. Užsienio kalbos mokėjimas – anglų kalba B1 lygiu.
4. Kompetencijos ir kiti reikalavimai:
4.1. ne mažesnė kaip 2 metų vadovaujamo darbo patirtis – privalumas;
4.2. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
4.3. mokėti dirbti kompiuteriu, naudotis naujomis ryšių ir informacijos rengimo, saugojimo, paieškos ir perdavimo priemonėmis;
4.4. žinoti darbo etikos normas ir principus, gebėti tiksliai vertinti situaciją, organizuoti darbus ir prižiūrėti teikiamų paslaugų kokybę;
4.5. turėti psichologinių žinių, gebėti bendrauti su darbuotojais bei paslaugų gavėjais;
4.6. mokėti savarankiškai organizuoti, planuoti savo ir padalinio darbuotojų darbą, valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją bei rengti išvadas ir teikti pasiūlymus;
4.7. gebėti vertinti ir reaguoti į statybos sektoriuje vykstančius pokyčius;
4.8. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais statybos sektoriaus veiklą bei paslaugų teikimo organizavimą;
4.9. gebėti tiksliai vertinti paslaugų gavėjo situaciją, veiksmingai bendrauti su asmeniu ir jo aplinka, efektyviai organizuoti žmogiškuosius, finansinius ir kitus galimus išteklius problemoms spręsti
4.10. išmanyti viešųjų pirkimų vykdymų tvarką ir procedūras;
4.11. žinoti darbo etikos normas ir principus, gebėti tiksliai vertinti situaciją;
4.12 .būti pareigingas, empatiškas, dalykiškas, darbštus, kūrybiškas, tobulinti specialiąsias žinias, kelti savo kvalifikaciją;
4.13. žinoti darbo, saugos ir sveikatos, priešgaisrinės saugos, higienos bei sanitarijos normas bei taisykles ir jų laikytis.
Pagrindinės darbo funkcijos:
5. Planuoti ir organizuoti padalinio darbą, pagal kompetenciją duoti privalomus vykdyti pareiginius nurodymus ir paskirstyti užduotis visiems Atestavimo padalinio darbuotojams, užtikrinti užduočių ir pavedimų įvykdymą tinkamai ir laiku, kontroliuoti padalinio darbą ir užtikrinti darbo drausmę;
6. Pagal Atestavimo padalinio kompetenciją užtikrinti įstaigos strateginiame veiklos plane numatytų priemonių įgyvendinimą, šioms priemonėms vykdyti skirtų lėšų planavimą ir tikslingą jų paskirstymą bei panaudojimą;
7. Sudaryti Padalinio darbuotojams individualius veiklos planus, prižiūrėti darbų apimtis ir kokybę;
8. Vertinti pavaldžių darbuotojų darbą, pasiektus Padalinio darbuotojų rezultatus, nustatyti einamųjų metų užduotis;
9. Analizuoti Padalinio darbą, koordinuoti Palinio veiklos planų ir ataskaitų rengimą;
10. Vertinti pavaldžių darbuotojų darbą, pasiektus padalinio darbuotojų rezultatus, nustyti einamųjų metų užduotis;
11. Teikti siūlymus SSVA direktoriui ir/ar direktoriaus pavaduotojui dėl Padalinio veiklos efektyvumo didinimo, darbo priemonių ir /ar įrangos poreikio bei atnaujinimo;
12. SSVA direktoriui teikti išvadas dėl paslaugų teikimo, dėl Padalinio darbo tobulinimo;
13. Ruošti metinius veiklos planus ir metines ataskaitas;
14. Rūpintis, kad darbuotojams būtų sudarytos optimalios darbo sąlygos, darbuotojai būtų aprūpinti darbo priemonėmis
15. Užtikrinti sklandų bei nenutrūkstamą Padalinio darbą, darbuotojų kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo, kvalifikacijos kėlimo bei kitų neatvykimų į darbą metu;
16. Rengti Padalinio nuostatus, pavaldžių darbuotojų pareigybių aprašymus;
17. Rengti, tvarkyti dokumentus Padalinio veiklos klausimais, teikti informaciją pagal savo kompetenciją kitų institucijų atstovams;
18. Teikti informaciją naujai priimtiems Padalinio darbuotojams;
19. Organizuoti ir užtikrinti savalaikį Padalinio darbuotojų supažindinimą su SSVA vidaus teisės aktais;
20. Informuoti ir konsultuoti paslaugų gavimo, organizavimo ir teikimo klausimais, apie mokėjimo sąlygas, teisės aktus, reglamentuojančius šias paslaugas, problemų sprendimo būdus bei sprendimo procesą, poreikių nustatymą;
21. Perduoti informaciją SSVA finansų padaliniui apie suteiktas paslaugas;
22. Tarpininkauti sprendžiant problemas ar ruošiant dokumentus;
23. Koordinuoti atestavimo komisijų darbą;
24. Rengti ir teikti pasirašymui paslaugų teikimo sutartis SSVA direktoriui ir paslaugų gavėjui;
25. Kaupti, saugoti duomenis ir informaciją apie statybos sektoriaus dalyvius, gaunančius paslaugas;
26. Rengti, tvarkyti dokumentus Padalinio veiklos klausimais, teikti informaciją pagal savo kompetenciją kitų institucijų atstovams;
27. Nagrinėti gautus prašymus, skundus, pareiškimus, tiek iš darbuotojų, tiek iš paslaugų gavėjų pagal savo kompetenciją;
28. Rengti bei teikti atsakymų, įsakymų projektus SSVA direktoriui pasirašymui bei tvirtinimui;
29. Dalyvauti komisijų darbe, bendradarbiauti rengiant projektus;
30. Vykdyti kitus, su Padalinio funkcijomis susijusius, nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų įgyvendinti Atestavimo padaliniui iškelti uždaviniai bei pasiekti SSVA veiklos tikslai.
Įmonė siūlo:
- Įdomų, atsakingą, perspektyvų darbą;
- Patrauklias darbo sąlygas draugiškame kolektyve;
- Savirealizacijos, karjeros ir tobulėjimo galimybes.
Kaip kandidatuoti:
Savo gyvenimo aprašymą (CV) ir kitus reikalingus dokumentus turite pateikti el. būdu per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą pm.vataras.lt.
Atlyginimas
2999-4463 €/mėn. neatskaičius mokesčių
Konkretus atlygis priklausys nuo Jūsų turimų kompetencijų ir darbo patirties.
Administravimo ir finansų padalinio teisininkas (-ė)
Darbo pobūdis:
- organizuoti administracinių sprendimų priėmimo procesą, koordinuoti administracinių sprendimų priėmimo proceso organizavimą;
- rengti išvadas dėl teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų bei jų įgyvendinimo, prireikus koordinuoti išvadų dėl teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų bei jų įgyvendinimo rengimą;
- stebėti teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų, priemonių ir programų įgyvendinimą, prireikus koordinuoti teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų, priemonių ir programų įgyvendinimo stebėseną;
- vertinti teisės aktų projektus, sutartis ir kitus su teisės klausimais susijusius dokumentus, koordinuoti teisės aktų projektų, sutarčių ir kitų su teisės klausimais susijusių dokumentų vertinimą, rengia teisines išvadas arba prireikus koordinuoti teisinių išvadų rengimą;
- dalyvauti darbo grupių, komisijų veikloje dėl teisės aktų projektų rengimo, teikti išvadas ir pasiūlymus, organizuoti pasitarimus, rengti informacinius ir kitus dokumentus, nagrinėti fizinių ir juridinių asmenų raštus, skundus ir pasiūlymus dėl teisės aktų projektų rengimo;
- analizuoti galiojančius teisės aktus, reglamentuojančius Įstaigos kompetencijai priskirtus klausimus, teikti siūlymus juos tobulinti, rengti jų pakeitimus;
- Įstaigos interneto tinklalapyje skelbti teisinę informaciją.
Reikalavimai pareigybei:
- turėti aukštąjį universitetinį socialinių mokslų studijų srities, teisės studijų krypties išsilavinimą (magistro kvalifikacinį laipsnį ar jam prilygintą išsilavinimą);
- išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius įstaigų administravimą ir finansavimą bei paslaugų teikimą;
- turėti ne mažiau nei 3 metų teisinio darbo patirties;
- sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimo taisykles, teisės aktų rengimo tvarką, mokėti dirbti kompiuteriu MS Office programiniu paketu;
- gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą, mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją bei rengti išvadas ir teikti pasiūlymus;
- gebėti vertinti ir reaguoti į vykstančius pokyčius statybos sektoriuje;
- gebėti dirbti komandoje;
- mokėti anglų kalbą B1 lygiu.
Privalumai:
- teisinio darbo patirtis statybos sektoriuje ir / ar teisėkūros srityje;
- patirtis procesinių dokumentų rengimo ir atstovavimo teismuose srityje;
- patirtis informacinių sistemų valdymo, tvarkymo ir kitų iš jų kylančių teisinių santykių apimtyje bei šiuos teisinius santykius reglamentuojančių teisės aktų išmanymas.
Mes siūlome:
- įdomų, atsakingą darbą, vienoje perspektyviausių viešojo sektoriaus įstaigų Vilniuje;
- profesionalių ir draugiškų kolegų kolektyvą;
- lankstų darbo grafiką (pasirenkant darbo pradžios ir pabaigos laiką);
- hibridinį darbo pobūdį, derinant darbą biure ir nuotoliu;
- nemokamą automobilio parkavimą;
- net 12 papildomų apmokamų poilsio dienų per metus, sveikatai gerinti.
Atlyginimas
2500-3900 €/mėn. neatskaičius mokesčių
Aplikuoti galite per CV banko platformą arba el. paštu. Siųsdami CV ir (ar) kitus dokumentus, Jūs suteikiate teisę tvarkyti Jūsų asmens duomenis atrankų tikslais.
Produkto vadovas (-ė)
Darbo pobūdis:
- kurti ir įgyvendinti informacinės sistemos (produkto) strategiją ir vystymo planą;
- sistemingai įsigilinti į naudotojų poreikius, pasitenkinimą ir siūlyti produkto tobulinimo sritis;
- spręsti produkto kūrimo ir vystymo problemas, siūlant kūrybingus sprendimus;
- planuoti biudžetą efektyviam išteklių pasiskirstymui;
- rengti ir prižiūrėti produkto dokumentaciją bei užtikrinti produkto funkcionalumo atitikimą techninėje dokumentacijoje nustatytiems reikalavimams;
- užtikrinti sėkmingą bendradarbiavimą su suinteresuotomis šalimis, vidinėmis komandomis, kitais agentūros padaliniais bei išorės paslaugų tiekėjais;
- inicijuoti įgyvendinamoms veikloms vykdyti reikalingus viešuosius pirkimus.
Reikalavimai pareigybei:
- aukštasis arba jam prilygintas išsilavinimas;
- ne mažesnė kaip 2 metų IT projektų valdymo, IT produkto vadovo, IT veiklos analitiko patirtis viso produkto gyvavimo cikle (nuo idėjos iki produkto);
- išmanymas pagrindinių IS kūrimo principų ir technologijų;
- stiprus analitinis mąstymas, gebėjimas savarankiškai planuoti, organizuoti veiklą, priimti sprendimus, susijusius su tiesioginėmis darbo funkcijomis, spręsti kilusias problemas, dirbti komandoje;
- žinios ir gebėjimai taikyti Lietuvos Respublikos (toliau LR) ir (ar) Europos Sąjungos (toliau ES) teisės aktus, reglamentuojančius pareigybės funkcijų vykdymą;
- puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba (raštu ir žodžiu) ir anglų kalbos mokėjimas ne žemesniu kaip B1 lygiu.
Mes siūlome:
- įdomų, atsakingą darbą, vienoje perspektyviausių viešojo sektoriaus įstaigų Vilniuje;
- profesionalių ir draugiškų kolegų kolektyvą;
- lankstų darbo grafiką (pasirenkant darbo pradžios ir pabaigos laiką);
- hibridinį darbo pobūdį, derinant darbą biure ir nuotoliu;
- nemokamą automobilio parkavimą;
- net 12 papildomų apmokamų poilsio dienų per metus, sveikatai gerinti.
Bus taikomas 3 mėnesių išbandymo terminas.
Atlyginimas
2800-3570 €/mėn. neatskaičius mokesčių
Konkretus atlygis priklausys nuo Jūsų turimų kompetencijų ir darbo patirties.
Aplikuoti galite per CV banko platformą arba el. paštu . Siųsdami CV ir (ar) kitus dokumentus, Jūs suteikiate teisę tvarkyti Jūsų asmens duomenis atrankų tikslais.
Nacionalinių erdvinės informacijos paslaugų skyriaus programuotojas (-a)
Darbo pobūdis:
- vykdyti valstybės informacinės sistemos geoportal.lt palaikymo ir plėtros darbus;
- kurti, plėtoti, konfigūruoti, testuoti, diegti ir prižiūrėti taikomąsias programas (aplikacijas), programines priemones, įrankius ir el. paslaugas; užtikrinti tinkamą jų veikimą;
- nustatyti programinės įrangos veikimo sutrikimus, organizuoti jų šalinimą;
- pagal kompetenciją dalyvauti rengiant programinės įrangos naudotojams skirtą dokumentaciją, informacinių sistemų technines specifikacijas;
- vykdyti veiklas užtikrinant informacinių sistemų, taikomosios programinės įrangos funkcionalumą, našumą, saugą;
- pagal kompetenciją teikti pasiūlymus dėl programų sistemų architektūros keitimo ir gerinimo, Lietuvos erdvinės informacijos portalo ir el. paslaugų veikimo optimizavimo.
Reikalavimai pareigybei:
- turėti ne mažesnę kaip vienerių metų programuotojo darbo patirtį;
- išmanyti šiuolaikinio programavimo principus ir metodus;
- mokėti Java programavimo kalbą, gebėti kurti taikomąsias programas (aplikacijas);
- turėti patirties dirbant su Maven ir Spring technologijomis;
- turėti SQL pagrindus ir darbo su Microsoft SQL Server arba kitu duomenų bazių serveriu patirties;
- būti susipažinusiam su HTTP, SOAP, REST protokolais, XML, JSON, HTML formatais, CSS, JavaScript kalba;
- mokėti lietuvių kalbą, sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;
- kalbėti ir rašyti anglų kalba.
Privalumai:
- GIS sistemų programavimo patirtis;
- Python žinios;
- patirtis su kodo versijavimo įrankiais (Git);
- PostgreSQL žinios;
- interneto žemėlapių naršyklių technologijos išmanymas;
- metaduomenų ir turinio valdymo sistemų technologijos išmanymas;
- žinios apie saugumo praktiką programinės įrangos kūrime.
Mes siūlome:
- įdomų, atsakingą darbą, vienoje perspektyviausių viešojo sektoriaus įstaigų Vilniuje;
- galimybę įgyti įvairiapusę patirtį vykdant valstybės pavestas funkcijas prižiūrint valstybės informacinę sistemą;
- profesionalių ir draugiškų kolegų kolektyvą;
- lankstų darbo grafiką (pasirenkant darbo pradžios ir pabaigos laiką);
- hibridinį darbo pobūdį, derinant darbą biure ir nuotoliu;
- nemokamą automobilio parkavimą;
- net 12 papildomų apmokamų poilsio dienų per metus, sveikatai gerinti.
Bus taikomas 3 mėnesių išbandymo terminas.
Atlyginimas
2499-3570 €/mėn. neatskaičius mokesčių
Konkretus atlygis priklausys nuo Jūsų turimų kompetencijų ir darbo patirties.
Aplikuoti galite per CV banko platformą arba el. paštu. Siųsdami CV ir (ar) kitus dokumentus, Jūs suteikiate teisę tvarkyti Jūsų asmens duomenis atrankų tikslais.
Administravimo ir finansų padalinio komunikacijos vadovas (-ė)
Darbo pobūdis:
- informacinių pranešimų apie įstaigos veiklą, vykdomus bei planuojamus projektus bei veiklas rengimas ir talpinimas interneto svetainėje;
- komunikacijos ir informacijos procesų organizavimas ir valdymas, informacijos apie įstaigos veiklą apibendrinimas ir formavimas;
- publikacijų apie įstaigos veiklą analizės vykdymas;
- informacijos apie įstaigos veiklą interneto svetainėje bei socialiniuose tinkluose skelbimas;
- straipsnių, pranešimų spaudai ir kitokio pobūdžio tekstų rengimas;
- įstaigos veiklos viešinimo strategijos bei programų rengimas, dalyvavimas įgyvendinant ją;
- leidinių, reprezentacinės medžiagos apie įstaigą rengimas;
- renginių: konferencijų, seminarų, spaudos konferencijų, vidinės komunikacijos renginių, įstaigos veiklos pristatymų ir pan. organizavimas.
Reikalavimai pareigybei:
- Aukštasis išsilavinimas komunikacijos, žurnalistikos, viešųjų ryšių ar rinkodaros srityje;
- darbo patirties viešųjų ryšių veiklos organizavimo srityje;
- būti susipažinus su pagrindiniais įstaigos veiklą ir informacijos teikimą visuomenei ir žiniasklaidai reglamentuojančiais teisės aktais;
- išmanyti taisyklingos bendrinės lietuvių kalbos ir kalbos kultūros normų reikalavimus, dokumentų tvarkymo ir rengimo taisykles, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
- mokėti anglų kalbą B1 lygiu.
Mes siūlome:
- terminuotą darbo sutartį 2 metams;
- įdomų, atsakingą darbą, vienoje perspektyviausių viešojo sektoriaus įstaigų Vilniuje;
- profesionalių ir draugiškų kolegų kolektyvą;
- lankstų darbo grafiką (pasirenkant darbo pradžios ir pabaigos laiką);
- hibridinį darbo pobūdį, derinant darbą biure ir nuotoliu;
- nemokamą automobilio parkavimą;
- net 12 papildomų apmokamų poilsio dienų per metus, sveikatai gerinti.
Bus taikomas 3 mėnesių išbandymo terminas.
Atlyginimas
2821-4500 €/mėn. neatskaičius mokesčių.
Aplikuoti galite per CV banko platformą arba el. paštu. Siųsdami CV ir (ar) kitus dokumentus, Jūs suteikiate teisę tvarkyti Jūsų asmens duomenis atrankų tikslais.